PODOCLINICA iti ofera posibilitatea de a evolua profesional intr-o echipa dinamica, perseverenta, orientata spre success!

 Daca consideri ca ai competentele necesare pentru unul dintre posturile noastre vacante, te rugam sa completezi formularul de mai jos cu datele solicitate.

Important sa stii inainte de a ne cunoaste:

  • PODOCLINICA cauta brand manager cu experienta, capabil sa descopere dorintele consumatorilor si sa furnizeze campanii de marketing inovatoare. Te vei alatura unui mediu de lucru foarte dinamic si vei genera strategii destinate cresterii cotei de piata a companiei si reputatiei brandului/brandurilor, imbunatatirii satisfactiei clientilor si sporirii nivelului vanzarilor.

Conditii de baza:

  • Sa ai studii superioare finalizate, preferabil in domeniul marketing sau economic;
  • Sa fi lucrat cel putin 2 ani pe o pozitie similara; constituie avantaj experienta in domeniul cosmetic, medical sau online;
  • Sa ai cunostinte excelente de lucru cu pachetul MS Office, in special Excel si PowerPoint;
  • Sa stii limba engleza, minim nivel conversational;
  • Sa ai excelente abilitati de comunicare si relationare interpersonala;
  • Sa fii foarte creativ, cu disponibilitate la identificarea de solutii si abordari noi;
  • Sa fii perspicace, manierat, prezentabil, organizat, serios, flexibil si elocvent;
  • Sa fii orientat spre rezultat, sa ai abilitati de lider;
  • Sa fii motivat, persuasiv, increzator in abilitatile tale de bun negociator, sa cunosti in detaliu intregul mix de marketing, sa ai in atentie obiectivele pe care le-ai stabilit, sa actionezi cu inteligenta pentru atingerea lor;
  • Sa stii sa lucrezi în echipă, fără a fi dependenț de supraveghere.
  • Sa stii sa lucrezi cu cifre si formule de calcul, sa ai un foarte dezvoltat spirit de observatie;
  • Sa fii adaptabil la situatii si persoane noi, sa fii principial, sincer si perseverent, sa ai deschidere pentru receptionarea criticilor constructive si a raspunsurilor din partea partenerilor si clientilor nostri;
  • Sa ai abilitati de elaborare si furnizare a prezentarilor, potrivit naturii audientei;
  • Sa ai gandire comerciala, initiativa, putere de analiza si sintetizare a informatiilor, sa fii eficient, independent si responsabil;
  • Sa fii altruist, bun echipier, proactiv si receptiv la solicitarile colegilor si subalternilor;
  • Sa ai abilitati bune de organizare a timpului si de prioritizare a activitatilor, sa fii familiarizat cu termene-limita si sarcini simultane.

Descrierea jobului:

  • Realizezi planurile de marketing si pregatesti campanii integrate, organizezi si coordonezi evenimente, programezi lansari de produse noi, analizezi feedback-ul consumatorilor dupa aceste actiuni;
  • Pastrezi si dezvolti relatia comerciala cu furnizorii; gestionezi brandurile pe piata interna, urmaresti pozitionarea cat mai inalta a acestora,
  • Asiguri implementarea strategiei de brand / produs in acord cu planul si obiectivele stabilite, precum si in relatia cu mediul concurential;
  • Stabilesti parametri de cost si de pret, criterii de performanta, aplicatii de piata si estimari de vanzari, masori si raportezi performanta tuturor campaniilor de marketing, evaluezi eficienta acestora prin raportare la obiectivele stabilite;
  • Promovezi brandurile prin actiuni si activitati specifice (promotii, oferte speciale, prezentari de produse si altele), propui masuri pentru imbunatatirea vanzarilor;
  • Culegi informatii despre vanzari, monitorizezi si analizezi indicatorii de succes ai campaniilor de marketing, intreprinzi actiuni si masuri de eficientizare a activitatii echipei proprii;
  • Anticipezi fluctuatia stocurilor, asiguri rotatii de stoc optime;
  • Identifici si propui solutii complete si potrivite pentru partenerii companiei noastre, te preocupa mentinerea unui inalt nivel de satisfactie a acestora;
  • Pastrezi si dezvolti relatii de afaceri corecte si durabile, esti implicat in crearea si mentinerea unei imagini favorabile pentru companie pe piata de profil;
  • Esti la curent cu noile practici si tendinte din domeniu;
  • Pastrezi discretia cu privire la conceptele si procedurile specifice companiei noastre.

Beneficii:

  • Pachet salarial motivant, potrivit experientei si potentialului;
  • Oportunitati de dezvoltare a carierei;
  • Un mediu de lucru placut si dinamic, cu provocari intelectuale si recompense;
  • Alte beneficii.

Candidatul ideal:

  • Excelente cunostinte de tehnici de vanzare
  • Abilitati de negociere, flexibilitate si orientare catre rezultate;
  • Spirit de observatie, dinamism, gandire comerciala, eficienta si initiativa;
  • Abilitati foarte bune de comunicare si relationare cu clientii;
  • Focusat pe relationarea cu clientul si capacitatea de a identifica solutiile potrivite nevoilor sale;
  • Experienta in vanzarea produselor cosmetice reprezinta un avantaj.

Descrierea jobului:

  • Implementarea politicii de vanzari conform obiectivelor strategice ale companiei, in aria geografica stabilita;
  • Planificarea activitatii de vizitare a clientilor proprii, ofertare, generare si preluare a comenzilor;
  • Realizarea activitatilor promotionale si a evenimentelor organizate de departamentul de marketing in aria stabilita, cu scopul cresterii notorietatii produselor si a volumului de vanzari;
  • Analizarea tendintelor din piata, dar si a concurentei, in vederea abordarii strategice a vanzarilor;
  • Intocmirea raportului de activitate din teren cu concluzii, ca unealta de lucru personala si la nivel de management in vederea cresterii vanzarilor;
  • Crearea unei imagini favorabile pentru companie pe piata de profil;
  • Contributia directa la cresterea numarului de clienti si a comenzilor.

Beneficii:

  • Oportunitati de dezvoltare a carierei training-uri de specialitate/ dezvoltare business in Romania si International;
  • Un mediu de lucru placut si dinamic in cadrul unei companii performante;
  • Oportunitate de a lucra cu branduri lider la nivel international, saloane si clinici exclusiviste.
  • Portofoliu de clienti;
  • Masina de serviciu, laptop, telefon;
  • Pachet salarial foarte atractiv (salariul fix, comision,bonus bilunar/anual conform KPI-urilor stabilite);

Candidatul ideal, Descrierea postului:

  • Persoana dornica de castiguri suplimentare, de preferat student;
  • Pasionat si implicat, dornic sa invete si sa se perfectioneze;
  • Atent la detalii;
  • Cunostinte PC;
  • Abilitati de copywriting;
  • Cunostinte SEO – nivel incepator-mediu;
  • Experienta in lucrul cu programe de editare photo (Photoshop);
  • Limba engleza.

Descrierea jobului:

  • Introducerea produselor pe site si documentarea lor;
  • Editarea fotografiilor de produs;
  • Verificarea si actualizarea produselor de pe site conform stocurilor existente;
  • Alte sarcini administrative conform fisei postului.

Candidatul ideal, Descrierea postului:

  • Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca;
  • Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp;
  • Capacitate de a respecta termene limita;
  • Atentie la detalii;
  • Placere si abilitate de a invata lucruri noi;
  • Responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate;
  • Inteligenta (gandire logica, memorie);
  • Atitudine principiala in relatiile interumane;
  • Cunostinte de limba engleza;
  • Cunostinte de utilizare excel.

Cerintele postului:

  • Preluarea si distribuirea la compartimentele implicate, indosarierea si arhivarea corespondentei;
  • Redactarea si transmiterea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice;
  • Elaborarea si redactarea documentelor si rapoartelor cerute de management;
  • Gestionarea relatiei cu partenerii companiei, participantii la cursuri si seminarii;
  • Asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice;
  • Intocmirea rapoartelor necesare;
  • Planificarea si organizarea seminariilor, cursurilor, evenimentelor organizate;

Profilul candidatului:

  • Persoana cu excelente abilitati de planificare si organizare, responsabila, capacitate de analiza si sinteza, atentie la detalii;
  • Bune abilitati interpersonale si de comunicare;
  • Persoana energica, orientata spre obtinerea de rezultate;
  • Cu atitudine pozitiva;
  • Proactiva si capabila de schimbari la nivel personal.

Oferim:

  • Salariu fix atractiv;
  • Loc de munca stabil;
  • Posibilitate de dezvoltare intr-un mediu in continua schimbare.

Descrierea postului:

  • Sustine programe de instruire privind modul de utilizare si beneficiile produselor;
  • Sustine prezentari in saloane de infrumusetare (atat in Cluj-Napoca cat si in tara) privind beneficiile produselor brand-ului alocat;
  • Asigura desfasurarea training-urilor in cele mai bune conditii;
  • Participa periodic la seminarii internationale de perfectionare;
  • Colaboreaza cu Departamentul Marketing pentru realizarea materialelor de comunicare/publicitare pentru brand-ul alocat.

Cerintele postului:

  • Studii de specialitate: cosmetica / manichiura – pedichiura si diploma de trainer;
  • Experienta de munca in salon de cosmetica / manichiura – pedichiura;
  • Cunostinte de limba engleza;
  • Cunostinte de lucru cu PC-ul;
  • Disponibilitate pentru deplasari frecvente (in tara si strainatate);
  • Disponibilitate pentru a invata specificatiile tehnice si utilizarea produselor pe care le gestioneaza;
  • Abilitati de comunicare si relationare, deschidere, dinamism, rabdare, rezistenta la stres, capacitate de a lucra cu oamenii.

Beneficii:

  • Oferta salariala competitiva pe piata fortei de munca;
  • Instruiri de specialitate (nationale si internationale);
  • Posibilitati de dezvoltare profesionala continua intr-un mediu de lucru profesionist.

Candidatul ideal:

  • Persoana dinamica, organizata, orientata catre rezultat, atitudine pozitiva, proactiva;
  • Experienta pe o pozitie similara in domeniul medical (estetica, dermatologie, chirurgie plastica) este un avantaj;
  • Abilitati dezvoltate de vanzare si negociere;
  • Sa cunoști în detaliu întregul mix de marketing, sa ai în atentie obiectivele pe care le-ai stabilit, sa actionezi cu inteligenta pentru atingerea lor;
  • Sa fii orientat spre rezultat, sa ai abilitati de lider;
  • Identifici si propui solutii complete si potrivite pentru partenerii companiei noastre, te preocupa mentinerea unui înalt nivel de satisfactie a acestora, pastrezi si dezvolti relatii de afaceri corecte si durabile, ești implicat în crearea si mentinerea unei imagini favorabile pentru companie pe piata de profil, ești la curent cu noile practici si tendinte din domeniu;
  • Cunostinte bune de operare PC (Internet, Microsoft Office).
  • Pastrezi discretia cu privire la conceptele si procedurile specifice companiei noastre.

Descrierea jobului:

  • Promovarea si vanzarea directa a produselor din portofoliul Diviziei de APARATURA MEDICALA/PODOLOGIE/COSMETICA , catre medici dermatologi,podologi, saloane si clinici estetice exclusiviste;
  • Dezvoltarea relatiilor cu clientii existenti si cresterea vanzarilor in zona alocata;
  • Identifica oportunitati de afaceri si finalizeaza contracte pe termen lung;
  • Consolidarea imaginii companiei in teritoriul desemnat;
  • Organizarea de workshop-uri si training-uri specifice medicale;
  • Participare activa la sustinerea promovarii in cadrul congreselor nationale, conform planului de marketing stabilit;
  • Cunoasterea detaliata a informatiilor stiintifice despre produsele promovate;
  • Informarea companiei cu privire la activitatea si produsele competitiei.

Beneficii:

Pachet salarial foarte atractiv (salariul fix, bonus bilunar/anual conform KPI-urilor stabilite);

  • Oportunitati de dezvoltare a carierei, training-uri de specialitate/ dezvoltare business, in Romania si International;
  • Oportunitate de a lucra cu branduri lider la nivel international, saloane si clinici exclusiviste;
  • Un mediu de lucru placut și dinamic in cadrul unei echipe performante;
  • Masina, telefon, laptop;

,,Succesul este al celor care nu renunta usor!,,

Nume*
Telefon*
Email*

Alege postul*

De ce consideri ca esti potrivit pentru acest post?

*campuri obligatorii

Adauga CV-ul (format PDF, DOC sau DOCX)